service@vansprint.nl
Tel/WhatsApp: +31 85 000 3179

Betaling


Wij werken samen met betalingsprovider Mollie om er zeker van te zijn dat uw betaling ons veilig bereikt!

We bieden onderstaande betaalmethodes gratis aan:

  • iDeal
  • Creditcard: VISA, Mastercard, American Express
  • BanContact
  • Betaling onder rembours - Betaal bij aflevering van de fiets bij de koerier. Alleen pinnen mogelijk, geen contant
  • Bank overboeking: Gebruik hiervoor de gegevens: IBAN: NL13 ABNA 0100 2210 17, Rekeninghouder: VanSprint B.V. BIC: ABNANL2A
  • Betalen onder rembours: De koerier komt de fiets brengen en u betaalt bij aflevering met kaart. Let op: geen contante betalingen mogelijk!
  • Klarna achteraf betalen
  • CreditClick: Kopen op krediet
  • Elektrische fiets op afbetaling met Spraypay: Met SprayPay kunt u in 12, 18, 24, of 36 maandelijkse termijnen betalen en uw nieuwe fiets direct ontvangen. Lukt het niet om met SprayPay te betalen? Dan kunt u Spraypay direct bellen op: 030-7606540.
  • in3: Betaal in 3 maandelijkse delen met 0% rente: De enige gespreid betaalmethode zonder rente of lening en BKR registratie. U betaalt gespreid in drie termijnen binnen 60 dagen.
  • Aanbetaling:
    Op geselecteerde fietsen bieden wij u nu de mogelijkheid om de fiets te reserveren met een aanbetaling.

    Dit is hoe het werkt:

    1. Selecteer de betaalmethode "Aanbetaling" in de checkout.
    2. Maak 10% van de orderwaarde over op onze bankrekening: rekeninghouder: VanSprint B.V. IBAN: NL13 ABNA 0100 2210 17. Vergeet niet uw ordernummer als referentie te vermelden.
    3. Zodra uw fiets gereed is voor verzending, ontvangt u van ons bericht. Wanneer het resterende bedrag op onze rekening is bijgeschreven, wordt uw fiets verzonden!

    Alleen fietsen die niet in voorraad zijn komen in aanmerking voor deze betaalmethode.

Meer informatie over betalen met Klarna:

Op grond van een risicobeoordeling worden aankopen met een waarde van meer dan 2000 euro vaak door Klarna afgewezen. Er kunnen echter andere factoren zijn die u kunt corrigeren om uw aankoop via Klarna toch te voltooien:

  • Het adres vanwaar u bestelt, moet overeenstemmen met uw inschrijvingsadres. Als hier spelfouten in staan, kan dat ertoe leiden dat Klarna de bestelling afwijst. Bovendien kan een kantooradres of een recente verhuizing tot een afwijzing leiden. Zorg er dus eerst voor dat uw gegevens 100% juist zijn.
  • Een ander afleveradres is niet mogelijk in verband met mogelijke fraude. Bestellingen met een ander afleveradres worden altijd geweigerd.
  • U dient een correct telefoonnummer op te geven, inclusief netnummer. Het mobiele telefoonnummer is ook mogelijk, maar u moet ervoor zorgen dat u het in het juiste formaat invoert (zonder spaties of speciale tekens).

Als u openstaande orders in Klarna heeft, is het afwijzingspercentage ook iets hoger.

Goed om te weten: Ook als uw bestelling eerder door Klarna is afgewezen, heeft dit geen negatieve gevolgen voor uw kredietwaardigheid. Klarna voert voor elke bestelling een nieuwe kredietcontrole uit.

Problemen met uw betaling?

U kunt gebruik maken van ons contactformulier en wij zullen u helpen uw probleem op te lossen. U kunt ons ook bereiken via email.