SUPPORT
Welkom op de ondersteuningspagina van VanSprint! Wij zijn er om u zo goed mogelijk te helpen met al uw zorgen en vragen.
Ik heb een probleem
Garantieaanvragen, transportschadeclaims, annuleringsaanvragen, retouraanvragen
Ik wil graag een afspraak maken
Reparatie- en onderhoudsaanvragen, proefritten of telefonisch advies
Ik heb een vraag
Naar de veelgestelde vragen
Geen reactie?
Een mail gestuurd en nog steeds geen reactie?
Ik wil een fiets kopen en heb hulp nodig
U wilt een fiets kopen en weet niet precies welk model bij u past? Geen probleem! Schrijf ons gewoon een e-mail naar service(at)vansprint(punt)nl. Ons team kijkt ernaar uit om u individueel advies te geven en de perfecte fiets voor uw behoeften te vinden!
Ik heb een probleem
Heeft u een probleem met uw bestelling of levering? Geen probleem – wij helpen u graag verder.
Stuur ons een e-mail naar service(at)vansprint(punt)nl .
Gebruik een passend onderwerp, bijvoorbeeld:
„Garantieaanvraag – [uw bestelnummer]“,
„Transportschade – [uw bestelnummer]“,
„Annulering – [uw bestelnummer]“ oder
„ Retournering – [uw bestelnummer]“
Beschrijf uw vraag of probleem zo gedetailleerd mogelijk, zodat wij u snel en gericht kunnen helpen.
Ik wil graag een fiets leasen
SEr is voor u geen mogelijkheid om in uw land een fiets bij ons te leasen.
Geen reactie van ons?
Als u ons al een e-mail heeft gestuurd, wees dan geduldig terwijl we uw verzoek beoordelen. Wij verwerken alle vragen zo snel mogelijk.
Controleer ook uw map met spam of ongewenste e-mail, aangezien onze e-mails daar soms terecht kunnen komen.
Wij willen u vragen om niet meerdere keren te bellen of opnieuw te e-mailen. Helaas zorgen dergelijke meerdere verzoeken ervoor dat we extra tijd moeten besteden aan de verwerking ervan, waardoor onze reactietijden toenemen.
Bedankt voor uw begrip en steun!
Veelgestelde vragen
Het antwoord op uw vraag vindt u waarschijnlijk bij onze veelgestelde vragen.